طراحی بازاریابی و ارتباطات
نوشته شده توسط : pari

طراحی بازاریابی و ارتباطات

طراحی بازاریابی و ارتباطات در یک وب سایت ممکن است مشخص کند که چه چیزی برای بازار هدف آن کار می کند. این می تواند یک گروه سنی یا رشته خاصی از فرهنگ باشد. بنابراین طراح ممکن است روندهای مخاطبان خود را درک کند. طراحان همچنین ممکن است نوع وب‌سایتی را که طراحی می‌کنند، بدانند، به این معنا که برای مثال، ملاحظات طراحی وب‌سایت تجاری (B2B) ممکن است با وب‌سایت مورد نظر مصرف‌کننده مانند یک وب‌سایت خرده‌فروشی یا سرگرمی تفاوت زیادی داشته باشد. ممکن است برای اطمینان از اینکه زیبایی شناسی یا طراحی کلی یک سایت با وضوح و دقت محتوا یا سهولت ناوبری وب، به ویژه در یک وب سایت B2B، در تضاد نیست، بررسی های دقیقی انجام شود. طراحان همچنین ممکن است شهرت مالک یا کسب و کاری را که سایت نشان می دهد در نظر بگیرند تا مطمئن شوند که آنها به خوبی به تصویر کشیده می شوند.

 

طراحی تجربه کاربری و طراحی تعاملی

درک کاربر از محتوای یک وب سایت اغلب به درک کاربر از نحوه عملکرد وب سایت بستگی دارد. این بخشی از طراحی تجربه کاربری است. تجربه کاربر به چیدمان، دستورالعمل های واضح و برچسب گذاری در یک وب سایت مربوط می شود. اینکه کاربر چگونه می‌تواند در یک سایت تعامل داشته باشد، به خوبی به طراحی تعاملی سایت بستگی دارد. اگر کاربر مفید بودن وب سایت را درک کند، به احتمال زیاد به استفاده از آن ادامه خواهد داد. کاربرانی که در استفاده از وب‌سایت ماهر و به خوبی آشنا هستند، ممکن است رابط وب‌سایتی متمایزتر، در عین حال کمتر بصری یا کمتر کاربرپسندتر را مفید بدانند. با این حال، کاربران با تجربه کمتر احتمال کمتری دارند که مزایا یا سودمندی یک رابط وب سایت کمتر بصری را ببینند. این امر گرایش به تجربه کاربر جهانی تر و دسترسی آسان تر را برای پذیرش هرچه بیشتر کاربران بدون توجه به مهارت کاربر ایجاد می کند. بیشتر طراحی تجربه کاربر و طراحی تعاملی در طراحی رابط کاربری در نظر گرفته می شود.

 

اگر مهارت های زبان برنامه نویسی پیشرفته نباشد، توابع تعاملی پیشرفته ممکن است به پلاگین نیاز داشته باشند. انتخاب اینکه آیا از تعاملی که به پلاگین نیاز دارد یا نه استفاده کنید، یک تصمیم مهم در طراحی تجربه کاربر است. اگر افزونه در اکثر مرورگرها از پیش نصب نشده باشد، این خطر وجود دارد که کاربر نه دانش و نه حوصله نصب یک افزونه را فقط برای دسترسی به محتوا داشته باشد. اگر این تابع به مهارت‌های زبان برنامه‌نویسی پیشرفته نیاز دارد، ممکن است در مقایسه با میزان پیشرفتی که عملکرد به تجربه کاربر اضافه می‌کند، کدنویسی در زمان یا هزینه بسیار پرهزینه باشد. همچنین این خطر وجود دارد که تعامل پیشرفته با مرورگرهای قدیمی یا پیکربندی های سخت افزاری ناسازگار باشد. انتشار عملکردی که به طور قابل اعتماد کار نمی کند به طور بالقوه برای تجربه کاربر بدتر از عدم تلاش است. این به مخاطبان هدف بستگی دارد که آیا به احتمال زیاد مورد نیاز یا ارزش ریسک وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما به نشانی https://tekiran.com/ مراجعه کنید





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: